• Magyar
    • Angol
+36 1 459 1500/60475
  • Hírlevél
  • Kapcsolat
  • Főoldal
  • Női
  • Férfi
  • Kiegészítők
  • Jubileumi 250
  • Téli kollekcióÚj
  • Kapcsolat
Belépés
Belépés Regisztráció

Elfelejtetted a jelszavad?

Jelszavad elküldjük az email címedre.

0 0
0 Kosár

Nincs termék a kosárban.

Vissza a boltba
Kosár (0)
Részösszeg: 0 Ft

Pénztár

  • Főoldal
  • Női
  • Férfi
  • Kiegészítők
  • Jubileumi 250
  • Téli kollekcióÚj
  • Kapcsolat
Belépés
Kívánságlista Please, install WooCommerce Wishlist plugin
Cart 0
  • Magyar
    • Angol
0 0
0 Kosár

Nincs termék a kosárban.

Vissza a boltba
Kosár (0)
Részösszeg: 0 Ft

Pénztár

Visszatérés az előző oldalra
Főoldal

Gyakori kérdések

Fiókom

Hogyan regisztrálhatok?

Az ügyfélfiók elkészítéséhez egyszerűen kattints a menüsorban található a »Bejelentkezés« linkre, majd a bejelentkezési részben a »Regisztráció« linkre, és töltsd ki a regisztrációs lapot. Ügyfélfiókodat az első rendelésed leadása közben is kényelmesen létrehozhatod. Mindkét esetben az e-mail címedet és egy titkos jelszót kell megadnod. Ezekkel az adatokkal tudsz ezt követően bármikor bejelentkezni az ügyfélfiókodba, lehetőséget teremtve az adataid megtekintésére, ellenőrzésére és kezelésére.

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, illetve hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

Kattints a nyitó oldal főcímében a »Bejelentkezés« alatt az »Elfelejtetted a jelszavad?« menüpontra, és add meg az ügyfélfiókban rögzített e-mail címedet. Mi küldünk egy e-mailt, amelyen keresztül megadhatod az új jelszavadat. Ezt a jelszót azután kívánság szerint megváltoztathatod.

Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

Írj nekünk egy e-mailt az info@semmelweisshop.hu e-mail címre a kívánságodról, és mi azonnal intézkedünk az ügyfélfiókod törléséről.

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba, akkor ott megtekintheted és szerkesztheted az adataidat. Az e-mail címed vagy neved megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!

Megtudhatok többet az adataimról? Mi van az adathordozhatósághoz való joggal?

Az adathordozhatósághoz való jogot (GDPR 20. cikkely) ügyfélszolgálatunknál az info@semmelweisshop.hu e-mailen keresztül érvényesítheted.

Rendelés

Hogyan tudok rendelni?

Miután a kosaradba tetted a kívánt termékeket, a »Pénztárhoz« gombbal befejezheted a rendelésed. Ekkor ajánlatos saját ügyfélfiókot létrehozni, amit új vásárlóként már a vásárlási folyamat közben kényelmesen megtehetsz, és ez esetben bejelentkezve is maradsz. Ezután pár lépés (szállítási adatok – fizetési mód – visszaigazolás) következik a rendelési folyamatban, majd pedig lezárhatod a rendelésed.

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Sajnos a kuponokat nem tudod utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtetted felhasználni, a következő webshopból történő vásárlásod során a kupon érvényességi idején belül.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

A rendeléseddel kapcsolatos információkat az általunk küldött, megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Rendeléseidet ügyfélfiókodban is nyomon követheted a “Rendeléseid” menüpontban.

Külföldi rendeléseket is elfogadtok?

Jelenleg csak Magyarország területéről fogadunk és szállítunk ki megrendeléseket.

Mi történik a rendelésem leadását követően?

Rendelésed leadását követően e-mailben küldünk visszaigazolást, amely az általad kiválasztott termékek mellett a számlázási- és szállítási címet, valamint a kiválasztott fizetési módot is tartalmazza.

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Ne aggódj, elképzelhető, hogy a jövőben még lehetőséged lesz megrendelni a kívánt terméket. Azonban sajnos nem tudjuk pontosan megmondani, hogy egy termék mikor lesz ismét elérhető. Szívesen küldünk Neked egy emlékeztetőt, ha a terméked ismét kapható lesz. Ehhez tedd a kívánt terméket kívánság listádra, és amit újból kapható lesz az általad kiválasztott termék e-mail-ben értesítünk.

Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Igen, a vásárláshoz szükséged van egy ügyfélfiókra.

Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?

Amennyiben rendelésed még nem hagyta el a raktárunkat, lehetőséged van annak törlésére. Raktárunk gyorsan lefoglalja az általad rendelt darabokat, éppen ezért előfordulhat, hogy a rendelés törlése már néhány perc után sem lehetséges. Kérjük telefonálj nekünk, hogy a törlési igényedet közvetlenül megvizsgálhassuk! Ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon éred el: +36 1 459 1500/60475 hétköznap 10 és 16 óra között.

Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Szállítási címed megváltoztatására rendszerünkben nincs lehetőséged, ugyanis a rendelésed jóváhagyásod után bekerül rendszerünkbe.
Ha meg szeretnéd változtatni rendelési címedet, kérünk minél hamarabb jelezd ügyfélszolgálatunk felé az alábbi telefonszámon: +36 1 459 1500/60475 hétköznap 10 és 16 óra között.

Rendelhetek telefonon is?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy telefonon rendelhess. Az ügyfélszolgálatunk azonban szívesen segít, ha kérdéseid vannak az online rendelés, a reklamáció vagy a visszaküldés folyamatával kapcsolatban.

Mobil eszközökkel is rendelhetek?

Természetesen tabletedről vagy okostelefonodról is rendelhetsz. Ehhez egyszerűen látogass el weboldalunkra a böngésződ segítségével. A weboldal megjelenítését speciálisan mobil eszközökre optimalizáltuk.

Van minimális rendelési érték?

Nincs minimális rendelési érték.

Van maximális rendelési érték?

Nincs a rendeléseknek felső határa. A rendelési összeg maximális mértéke a kiválasztott fizetési szolgáltatótól függ.

Fizetés

Kapok fizetési visszaigazolást a fizetéskor?

Amennyiben PayPal-t vagy bankkártyát választottál fizetési módként, akkor a rendelésed csak az eredményes fizetési folyamatot követően zárul le. Ezért ennél a kettő fizetési módnál a fizetési visszaigazolás közvetlenül a böngésződ ablakában jelenik meg.

Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

Az ÁFA természetesen minden számlában külön feltüntetésre kerül.

Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz: Visa kártyás fizetés, MasterCard kártyás fizetés, PayPal, fizetés utánvéttel (bankkártya és készpénz).

Miért utasítottátok el a bankkártyás fizetésemet?

Ha nem lehetséges a bankkártyával történő fizetés, annak különböző okai lehetnek. Például elképzelhető, hogy rosszul adtad meg az adataidat vagy részünkről jelentkezett technikai hiba az oldalon. Alternatívaként az alábbi fizetési módokat kínáljuk fel a számodra: PayPal és utánvétes fizetés.

Mikor terhelitek meg a bankkártyámat?

A vásárolt termékeket a fizetési folyamattal foglaljuk le Neked. Csak a termék feladásakor terheljük meg a bankkártyádat a leszállított termékek teljes összegével.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát a csomagoddal együtt veheted át, akár utánvétes akár házhozszállításos módot választottál.

Fizethetek részletekben?

Jelenleg nem kínálunk részletfizetési lehetőséget.

Rendelhetek adómentesen (tax-free)?

Adómentes rendeléseket (tax-free orders) nem kínálunk.

Kuponok

Hogyan válthatom be a kuponomat?

Ha van kuponod, akkor a kupon kódját a »Kuponkód« mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a »Beváltás« gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik és a böngésződ ablakában a rendelésed számlaösszege azonnal lecsökken a kupon értékével.

Nem működik a kuponkódom, mi lehet ennek az oka?

Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:

1, A kupon egyszer már be lett váltva és ezzel felhasználásra került.
2, A kupont egy meghatározott ügyfélfiókra állították ki.
3, A kupon minimális és / vagy maximális rendelési értékhez kötött.
4, A kupont nem lehet minden márkára felhasználni.

Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@semmelweisshop.hu e-mail címen. Kérjük, hogy ehhez tartsd készenlétben a kuponkódodat!

Kérhetem, hogy a kupont készpénzben fizessétek ki?

Nem lehet a kuponokat készpénzre váltani.

Elszámolhatom-e utólag a kuponomat egy meglévő rendelésemmel?

Sajnos a kuponokat nem tudod utólag felhasználni, ez technikailag nem lehetséges. Amennyiben a kupont elfelejtetted felhasználni, következő webshopból történő vásárlásod során megteheted ezt, a kupon érvényességi idején belül.

Szállítás és személyes átvétel

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Az azonnal rendelkezésre álló termékeket általában 5 munkanapon belül kiszállítjuk.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?

Ha meg szeretnél bizonyosodni a rendelésed szállítási státuszáról, használd a szállítási visszaigazolásban található nyomkövetési kódot, melyet a GLS csomagkövetési rendszerén keresztül nyomon követhetsz.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

Ha ellenőrizni szeretnéd, hogy a rendelésedet helyesen adtad-e fel, akkor azt az általunk e-mailben elküldött rendelési visszaigazolásban tudod megnézni. További lehetőségként jelentkezz be weboldalunkra az email-címeddel és jelszavaddal, majd kattints a »Rendeléseid« menüpontra! Ha kérdésed van a rendeléseddel kapcsolatban, vagy a rendelésedet nem helyesen adtad fel, ügyfélszolgálatunkat elérheted az info@semmelweisshop.hu e-mail címen.

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

A termékek kiszállítása egységesen 1490 Ft.

Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült vagy bármilyen más módon nincs rendben kérünk jelezd felénk az info@semmelweisshop.hu e-mail címen. Így rendelésed cserélését egyeztetni tudjuk. FONTOS, hogy a rendelésed mellé kapott számlát őrizd meg, ugyanis a terméket csak számla ellenében áll módunkban kicserélni.

Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?

Szállítási partnerünkkel, a GLS-sel küldjük ki a termékeinket.

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, kérheted, hogy a megrendelést a számlacímedtől eltérő címre szállítsuk, például a munkahelyedre. Ehhez a »Szállítási cím« rovatba írd be a kívánt szállítási címet!

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Ha bejelentkeztél az ügyfélfiókodba megtekintheted és szerkesztheted az adataidat. Az e-mail címed megváltoztatása érdekében fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!

Kérhetem a csomagomat egy csomagpontra vagy csomagátvevő helyre is?

Sajnos jelenleg nincs lehetőség arra, hogy a csomagot egy csomagpontra vagy egy csomagátvevő helyre küldjük.

Mely országokba történik a kiszállítás?

Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk csomagot.

Mennyi ideig vehetem át a csomagot személyes átvétel esetén?

Személyes átvétel esetén a megrendelés visszaigazolását követően 2 munkanapon belül szükséges átvenni a csomagot a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központ aulájában található boltunkban hétfőtől csütörtökig 10:00-16:00 óra között, pénteken pedig 9:00-14:00 óra között. Amennyiben az átvétel a megadott határidőben nem történik meg, úgy a csomagot sajnos nem áll módunkban átadni.

Garanciák és visszaküldés

Hogyan kell visszaküldeni a terméket?

Személyesen hozd be hozzánk a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központ (1094 Bp., Tűzoltó utca 37-47.)
A számlaösszeget a visszaküldött termékek ellenőrzését követően, az általad használt fizetési módon keresztül térítjük meg. Kérjük ügyelj arra, hogy a termékeket olyan állapotban küldd vissza, amilyenben kaptad őket.

Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?

Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 14 napon belül, általad a rendeléskor megadott fizetési módon juttatjuk el hozzád.

Hogyan történik a reklamáció?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék bármilyen módon nincs rendben, hozd be hozzánk személyesen a Semmelweis Egyetem Elméleti Orvostudományi Központ épületébe (1094 Bp., Tűzoltó utca 37-47.). Amint a termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál. Az ügyfélszolgálat munkatársai szívesen segítenek a reklamációd lebonyolításában.

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Abban az esetben, ha egy általunk kiszállított termék megsérült, hibás vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor reklamálhatsz a termék miatt. Kérünk a vedd fel a kapcsolatot velünk e-mail-en az info@semmelweisshop.hu, vagy telefonon a +36 1 459 1500/60475 hétköznap 10 és 16 óra között.

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

A rendelést követően 90 napod van arra, hogy a terméket visszahozd nekünk. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat az általános szerződési feltételeink (ÁSZF) között találod meg.

Milyen úton kapom vissza a pénzem?

A jóváírást mindig azon az úton kapod meg, amit fizetési módként megadtál. Kártyás fizetés esetén az összeget a megadott számládon térítjük meg. PayPal fizetés esetén a jóváírás a PayPal számládon történik. A tisztázandó kérdéseket bármikor jelezheted az ügyfélszolgálatunknak. Szívesen segítünk ebben.

Egyéb

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális akciókról, akkor iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre. Ehhez egyszerűen add meg az e-mail címedet az oldal végén található »Feliratkozás a hírlevélre« rovatban. Ezt követően közvetlenül kapsz egy e-mailt, amelyben már csak meg kell erősítened a hírlevélre történő feliratkozást.

Hogyan továbbíthatom nektek javaslataimat vagy visszajelzéseimet?

Örülünk a visszajelzésnek, a kritikának és a dicséretnek is. Küldj e-mailt nekünk az info@semmelweisshop.hu címre. Minden esetben válaszolni fogunk.

Milyen gyakran kapok hírlevelet?

A hírlevelünk szabálytalan időközökben jelenik meg, mindig akkor, amikor olyan friss híreket tudunk megosztani Veletek.

Mi az a hírlevél és milyen előnyökkel jár nekem?

A hírlevél rendszeresen tájékoztat a webáruházunkban meghirdetett aktuális akciókról, illetve újból készletre kerülő termékekről. Amennyiben feliratkozol ingyenes hírlevelünkre az alábbi tartalmakat küldjük Neked: 
– A legújabb termékeinkről
– Kuponokról és kedvezményekről
– Akciós ajánlatainkról
– Újból készletre került termékeinkről

Miért nem kapom meg a hírlevelet, ha már feliratkoztam rá?

Amennyiben feliratkoztál hírlevelünket, de nem kaptál róla üzenetet vedd fel velünk a kapcsolaton az info@semmelweisshop.hu e-mail címen.

Semmelweis shop

  • ÁSZF
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Fizetési és szállítási feltételek
  • Impressszum

Ügyfélszolgálat

06-1-459-1500/60475

info@semmelweisshop.hu

  • Kapcsolat
  • Gyakori kérdések
  • Csomagkövető

Partnerek

  • Semmelweis Egyetem
  • Semmelweis Alapítvány
  • Semmelweis Kiadó
  • Alumni

Hírlevél

 

Iratkozz fel hírlevelünkre

Fizetési módok

Főoldal
Kívánságlista
0 Kosár
Több
Több
  • Főoldal
  • Női
  • Férfi
  • Kiegészítők
  • Jubileumi 250
  • Téli kollekcióÚj
  • Kapcsolat